Оплата:
- Готівковий розрахунок – при отриманні товару в магазині, або кур’єру при адресній доставці.
- Онлайн оплата (LiqPay)
Доставка:
- Фірмова доставка в межах м.Львів до під’їзду – вартість 800грн
- Підняття на поверх 100 грн 1 поверх.
- Збірка куплених меблів – вартість розраховується менеджером в залежності від товару
- Фірмова доставка по Львівській області – 23грн/км.
- Підняття на поверх 100 грн 1 поверх.
- Збірка куплених меблів – вартість розраховується менеджером в залежності від товару
- Нова Пошта – Згідно тарифу перевізника
- Доставка SAT – Згідно тарифу перевізника
- Делівері – Згідно тарифу перевізника
- Доставка кур’єром – Згідно тарифу перевізника
Оплата доставки:
Оплата доставки здійснюється коштом покупця. Також зверніть увагу, що оплата післяплатою передбачає додаткову комісію яку стягує служба доставки.
“Нова Пошта” – вартість і умови доставки згідно тарифів “Нової пошти”. Вартість доставки Нова Пошта становить від 50 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.
“Укрпошта” – вартість і умови доставки згідно тарифів “Укрпошти”. Вартість доставки “Укрпошта” становить від 35 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 6 робочих днів. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.
“SAT” – вартість і умови доставки згідно тарифів “SAT”. Вартість доставки SAT становить від 60 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 4 робочих днів. Посилки SAT відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.
“Делівері” – вартість і умови доставки згідно тарифів “Делівері”. Вартість доставки Делівері становить від 50 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Делівері відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.
Важливо!
При отриманні товару
Незалежно від обраного Вами способу доставки, є декілька обов’язкових дій, які необхідно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис про прийняття доставки на накладній:
- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
- Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводського упакування
- Оглянути усі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і т.п.)
- Оглянути усі фасади, на предмет різноманітних дефектів (подряпини, сколи і т.п.)
- Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. відповідно до бланку замовлення. Заміна вищеперелічених деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
- Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
- Тільки після того, як ви впевнилися в належній якості і стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В протилежному випадку зв’яжіться з нами по одному із вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію що склалась.
Повернення товару
Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає Вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки svlux.com.ua орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звісно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі відправлення.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
- Збережена в цілісності упаковки товару і всі її компоненти.
- Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
- Пред’явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене на замовлення і / або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).
Тим не менш, Ви маєте можливість повернути м’які меблі, але внесену за нього передплату ми не повертаємо.