Оплата і доставка

Оплата:

  • Готівковий розрахунок – при отриманні товару в магазині, або кур’єру при адресній доставці.
  • Онлайн оплата (LiqPay)

Доставка:

  • Фірмова доставка в межах м.Львів до під’їзду – вартість 800грн
    • Підняття на поверх 100 грн 1 поверх.
    • Збірка куплених меблів – вартість розраховується менеджером в залежності від товару
  • Фірмова доставка по Львівській області – 23грн/км.
    • Підняття на поверх 100 грн 1 поверх.
    • Збірка куплених меблів – вартість розраховується менеджером в залежності від товару
  • Нова Пошта – Згідно тарифу перевізника
  • Доставка SAT – Згідно тарифу перевізника
  • Делівері – Згідно тарифу перевізника
  • Доставка кур’єром – Згідно тарифу перевізника

Оплата доставки:

Оплата доставки здійснюється коштом покупця. Також зверніть увагу, що оплата післяплатою передбачає додаткову комісію яку стягує служба доставки.

“Нова Пошта” – вартість і умови доставки згідно тарифів “Нової пошти”. Вартість доставки Нова Пошта становить від 50 грн залежно від ваги і габаритів вантажу.  Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

“Укрпошта” – вартість і умови доставки згідно тарифів “Укрпошти”. Вартість доставки “Укрпошта” становить від 35 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 6 робочих днів. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

“SAT” –  вартість і умови доставки згідно тарифів “SAT”. Вартість доставки SAT становить від 60 грн залежно від ваги і габаритів вантажу.  Термін доставки від 1 до 4 робочих днів. Посилки SAT відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

“Делівері” –  вартість і умови доставки згідно тарифів “Делівері”. Вартість доставки Делівері становить від 50 грн залежно від ваги і габаритів вантажу.  Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Делівері відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.

Важливо!

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є декілька обов’язкових дій, які необхідно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис про прийняття доставки на накладній:

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
  • Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводського упакування
  • Оглянути усі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і т.п.)
  • Оглянути усі фасади, на предмет різноманітних дефектів (подряпини, сколи і т.п.)
  • Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. відповідно до бланку замовлення. Заміна вищеперелічених деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
  • Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
  • Тільки після того, як ви впевнилися в належній якості і стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В протилежному випадку зв’яжіться з нами по одному із вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію що склалась.

Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає Вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки svlux.com.ua орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звісно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі відправлення.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
  • Збережена в цілісності упаковки товару і всі її компоненти.
  • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
  • Пред’явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене на замовлення і / або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).

Тим не менш, Ви маєте можливість повернути м’які меблі, але внесену за нього передплату ми не повертаємо.

Зателефонувати нам Подзвоніть мені
phone icon
Напишіть нам